20090427

Excalibur... om yttrandefrihet?

Jag använde konceptet Människoförstörelsebolaget häromdagen i ett inlägg och det kanske kräver en kommentar. Namnet har jag hittat på själv. Jag kallade det Human Destruction Inc. ursprungligen i min dagbok. Jag har sedemera hört att personer som är dåliga i 'fysik' kallas för "människor" så det är ett bra namn på svenska.

La calunnia è un venticello.../Calumny is a little breeze... från Barberaren i Sevillia av Rossini. I min version av opera buffon i fråga sjöngs arian om slander av en svensk basso. Musikläraren Basilio hade svarta kläder på sig och en mycket ful hatt. Men man får inte en avhandling i de "skolor" som lär ut konsten i fråga. En gammal konst med andra ord. Men teknologiska framsteg har de senaste 40åren gjort metoden till ett dödligt vapen.

En av huvudarbetssätten för Människoförstörelsebolaget är att kasta smuts på någon med avsikten att isolera/underminera personen i fråga. I underjorden kallas detta att "skjuta" på någon med så kallade "skjutarfiler". Material som insamlats och/eller påhittats med vilka metoder som helst. Sedan är det upp till Jobs paradox och Ingen rök utan eld att verka.

Eftersom Människoförstörelsebolaget är mycket aktivt och har varit aktiv runt om mig i c:a 18 år har jag vant mig, och bolaget hävdar förmodligen att jag är tränad av dom, fastän det sannerligen inte har varit någon fördel. Jag kan ju inte använda mig av lärdomarna för då blir jag ju kriminell själv. Det rör sig om olaga hot och trakasserier hela vägen.

Sedan försöker bolaget få en person att sjukskriva sig. Man gör helt enkelt livet så surt för personen att de inte orkar något annat och/eller tror att de är sjuka. Är man en "människa" så går man på dessa tekniker. Jag har dock ej sjukskrivit mig, enligt lag måste man själv vilja bli sjukskriven, men jag har med våld tvingats äta en farmakologisk drog. Folk kan tvångsbehandlas i hemmet nuförtiden. Min fråga är hur många personer i Sverige som idag går sjukskrivna på den här bolinen? Det har varit det perfekta brottet, staten tar över kostnaden för individen, men detta borde det bli ett slut på.

Inga kommentarer: